Hlavní menu
Přihlásit se
|
IDEOLOGICKÁ DIVERSE DO ŠKOL ?22. 07. 2019Motto Ringo Čecha: Ti, kteří jak kolovrátek po roce 1989 kritizovali předlistopadovou minulost našeho školství, kde za “základní neduh” pokládali především “ideologizování výuky” na základních a středních školách, a jásali nad svými polistopadovými reformami jimiž doslova rozvrtali celý školský systém, v současnosti organizují stejně zarputile prakticky totéž, jen trochu jinak zabarvené. Tenkrát v tom konci roku 1989 to bylo živelné, lidé si konečně mohli oddechnout od degradace škol na “politickou nalejvárnu” a vracet školám jejich “vzdělávací a výchovnou roli”. Ta současnost je krokem zpět, je to do detailu propracované podsouvání “jediných správných tezí” žákům a studentům, s cílem odvrátit je od samostatného myšlení a uvažování. Ti kteří to v současnosti ve vší tichosti ze své anonymity organizují přitom, obdobně, jako se to dělalo v těch “raných polistopadových časech”, dnes využívají pro své cíle vychytrale převážnou část mladých lidí z řad těch, kteří přišli na svět až v čase rozpuku “sametových reforem”, kteří za těmi “listopadovými událostmi konce roku 1989” vidí jen určité tehdejší idoly v barvách v jakých je přičinlivě “vychovávala” cílená “polistopadová státní mozko-prádelna” z Kavčích hor. A právě tito mladí a mladiství, ale spolu s nimi už i lidé věku středního, systematicky přesvědčovaní “údernými mediálními programy” o tom jak hrůzné a nelehké to bylo před tím věčně “oslavovaným listopadem ´89” i za časů naší “první republiky”, dnes nedávají sluchu starším, tedy těm, kteří tu dnes tu tak “nežádoucí minulost” reálně prožívali. Ale zato podloudně pronikají do škol s “multikulturními programy” planě zabírajícím vyučovací hodiny, které se měly zabývat řádným učivem. A běda těm žákům a studentům, kteří si při takových “multikulti hodinách” dovolí hostujícím “lektorům” z různých nekontrolovatelných “neziskových organizací” oponovat. V takovém případě dobře předem ředitelem poučení kmenoví pedagogové proti oponentům zasáhnou. Většinou jen důraznějším vysvětlováním správnosti tezí a postupů těch cizích lektorů, jak je jim ředitelem uloženo, ale někdy z toho kouká i nějaká horší známka z mravů na vysvědčení je-li dohlížející pedagog též patřičně uvědomělý v souladu s dobou. Tak ať se nikdo nediví, když již spousta žáků a studentů, a spolu s nimi bohužel i víc než polovina našich občanů, není dnes schopna reálně posoudit co se u nás v současnosti děje. To je jasné jen správně cílevědomým politikům. Ale těm zas pro změnu už dnes málokdo věří ... NÁRODNÍ PROSPERITA Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | |
Kalendář
Anketa
Jste pro znárodnění strategických firem (např. energetika, plynárny, vodárny,..) ?
Zásadně Ano (3982 hl.) Celkem hlasovalo: 16928
Transparentní účet
|
Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
na začátek stránky