Hlavní menu
Přihlásit se
|
Komentáře
ke článku: Tomáš Baťa kdysi napsal:
ze dne 06.11.2012, autor článku: administrator
Komentář ze dne: 31.12.2011 04:01:56
Autor: Emil Škoda (Skodovak@email.cz) Titulek: Tomáš Baťa
Je to svatá pravda. Vidím to i u nás v Plzni. Jako bývalý zaměstnanec Škody Plzeň si pamatuji, že když proběhla privatizace v roce 1992, bylo rozhodnuto o využití tzv. „české cesty“ (tzn. privatizace bez spojení se zahraničním partnerem), přičemž minoritním vlastníkem Škody a jejím generálním ředitelem se stal podnikatel Lubomír Soudek. Pod jeho vedením začala Škoda rozšiřovat své výrobní aktivity (např. nákup automobilek Tatra a LIAZ, výstavba závodu na výrobu nápojových plechovek z hliníkových slitin, atd.). Tato expanze skončila kumulovanou ztrátou třinácti miliard korun. Zatímco Soudek získal nemalý majetek a stanul před soudem pro podezření z nelegálního obohacení, situace Škody byla tak vážná, že jí dokonce hrozil bankrot.
Reakce na komentář |
Kalendář
Anketa
Jste pro znárodnění strategických firem (např. energetika, plynárny, vodárny,..) ?
Zásadně Ano (4005 hl.) Celkem hlasovalo: 17079
Transparentní účet
|
Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
na začátek stránky