Dnešní datum: 04. 05. 2024   
Přihlásit se

Uživatelské jméno:

Heslo:




Založit nový účet!

Komentáře

ke článku: NEZAPOMÍNEJME!
ze dne 13.03.2011, autor článku: administrator

Komentář ze dne: 15.03.2011 10:11:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jerolínek (@seznam.cz)
Titulek:
Děkujeme za připomenutí.Máte pravdu,že naším řiťolezcům se nehodí připomínat německá zvěrstva.Připomína se to jen v souvislostí s židy,ale né s 360 000českých občanů,kteří zahynuli na popravišti,v koncentráku,při mučení a nebo ve válce.Naši zrádci jen vytahují případy kdy došlo k ubití německých civilistů našimi občany.Tito naši občané byli buď lidé,kteří se mstili za smrt svých blízkých a nebo lidé,kteří byli v tak zvaných "revolučních výborech" často to byli kolaboranti a poté se z nich stali komunisté.Jistě,smrt civilistů po konci války byla nepřijatelná.Ale nikdo nezmiňuje vystěhovávání našich občanů a často jejich vraždění ordnerovci před válkou..Naše média jen potvrzují že jsou v rukou němců a lidé kteří nás od roku 1989 vedou budou možná historici označovat za vlastizrádce.

Komentář ze dne: 17.03.2011 14:40:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Khol (davidkhol@seznam.cz)
Titulek:
Pan Jerolínek připomenul jeden hodně důležitý fakt. Ono se často hovoří o poválečném odsunu Němců. Ale - omluvil se někdo za předválečný odsun Čechů z pohraničí? Slyšel někdy někdo od německé vlády či jakékoliv německé organizace slova omluvy? A to ten odsun byl přitom hodně ošklivý, došlo při něm k mnoha lidským obětem. Právě proto, že oficiální místa o tom raději mlčí, měli by jsme si to co nejvíce připomínat.

Komentář ze dne: 22.03.2011 16:00:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Morgast (morgast@seznam.cz)
Titulek: Re:
Vážený pane Khole, pokud jde o předválečné akce Němců proti nám, nikdy se nedostali do situace, kdy masy uporchlíků (tedy přímo kolony, ne jednotlivci či rodiny!) byly masakrovány jako u Přerovských šancí a spol.! Jsem pro připomínání obou případů násilných odsunů, ne jen že jedna se hodí jednomu a druhá druhému! Obě, a to bez vyjímek, byly zvěrstva proti lidskosti! Dále neplatí, že VŠICHNI Němci byly součástí NSDAP či jen podporovali toho zločinné hnutí! Kupříkladu u členů německé větve Lidové strany byla podpora Henlaina naprosto ojedinělá (to lze snadno historicky doložit)a tato strana, jak dobře víme, měla nezapomenutelný podíl na sudetském území! Krom toho se ukázalo na výzkumech v letech po 90, že i řada Němců se podílela na odboji a to včetně našeho území! Když již tedy chcete zveřejňovat pravdu, nevybírejte z ní jen to, co se Vám líbí zbytek pomíjeje! Obecná či chcete - li "kolektivní" vina je ta největší gauneřina, které se můžeme dopustit!

Komentář ze dne: 22.03.2011 20:49:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Štěpán (@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
Vážený pane Morgaste,ze všech článků je zřejmé,že všichni pisatelé poukazují stejně jako Vy na jednostranný výklad historie . V minulosti komunisté zamlčovali vraždy němců / snad proto,že vraždili často členové revolučních gard-později komunisté/ a dnes zaprodanci zahraničí takzvaní "pravdoláskaři" a novináři pracující v němci ovládaném mediálním cirkusu potlačujícím pravdu o 360000 občanů Československa,kteří zahynuli během války .Vražda zůstává vraždou,ale je známo,že zlo plodí zase jenom zlo.

Komentář ze dne: 17.03.2011 21:27:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martina (@seznam.cz)
Titulek:
Vaše téma mne zaujalo.Můj otec bojoval proti "ordnérům" v pohraničí u Kraslic a dalších místech.Bylo to před válkou a na tu dobu nerad vzpomínal.Vyprávěl o krutostech ordnérů na civilním obyvatelstvu,na četníctvu a vojácích které zajali.Naši vojáci museli dodržovat mezinárodní dohody o zajatcích,zatím co ordnéři zajatce mučili a vraždili.Nepoznal němce,který by se nehlásil k Henjlainovi a Hitlerovi.Otec byl u umírání kamaráda,kterého přez břicho prostřílel ordnér-němec z kulometu.Střeva lezli vojáku z břicha.Řval bolestí a němci-ordnéři k němu nepustili naše vojáky křížovou palbou.České obyvatelstvo bylo vyháněno ze svého domova a němci hned jejich místo zabrali.Otec do své smrti neodpustil Benešovi a jeho vládě zbabělost a zradu.Po válce opět jako voják hlídal německé obyvatelstvo před odsunem z pohraničí.Bránili němce před případnou mstou za zvěrstva,které německý národ vykonal.Došlo i ojediněle k vraždám,za nimiž stáli lidé,kteří se přez noc stali partizány a poté často

Komentář ze dne: 18.03.2011 13:57:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Khol (davidkhol@seznam.cz)
Titulek:
Já jsem si zase vzpomenul na jednoho pamětníka, který mi to líčil. On se vždycky smál tomu, jak sudetští Němci si stěžovali na to, že museli odejít a mohli mít sebou jen třicet kilo věcí. Jako malé dítě totiž zažil to, že k nim henleinovci vtrhli v noci, namířili na ně samopali - a museli jít! Nemohli si s sebou vzít vůbec nic - jen to, co měli na sobě. Museli pochodovat více než padesát kilometrů - on jako ještě kluk, jeho matka s malým miminem v náručí - to si dnes těžko dokážeme představit. A o tom se dnes raději mlčí, ti, kteří se to snaží připomenout, jsou označováni jako bolševici - to třeba já vidím jako zásadní problém české společnosti

Komentář ze dne: 18.03.2011 21:28:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Josef (@seznam.cz)
Titulek:
Vše co je zde popisováno je pravda. Děkuji že jste otevřeli toto téma,které je opomíjeno,stejně jako jiné např.výročí upálení mistra J.Husa.Děkuji a prosím zveřejněte podmínky možnosti připojit se k Vám a stát se členem Vaši strany.Děkuji.

Komentář ze dne: 20.03.2011 11:55:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ADMINISTRÁTOR (NP.kontakt@seznam.cz)
Titulek: Re: Panu Josefovi :
Odpověď je snadná. Přečtěte si na stránce "STANOVY" a také "PROGRAM" a bude vám postup jasný. Budete-li mít ještě nějaké otázky napište nám je na mailovou adresu "np.kontakt@seznam.cz" a my vám odpovíme.

Komentář ze dne: 21.03.2011 09:59:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Khol (davidkhol@seznam.cz)
Titulek:
Je zajímavé, že ti, kteří často zdůrazňují otevřenost naší demokracie, začnou hystericky vykřikovat, jakmile se někdo snaží toto téma otevřít. Člověk se pak snadno dočká toho, že je označen za bolševika či nácka - mne osobně to docela uráží, protože obě kategorie pokládám za stejný povl.

Komentář ze dne: 23.03.2011 17:50:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Khol (davidkhol@seznam.cz)
Titulek:
Pro p. Morgasta - já souhlasím, to, co se dělo Němcům po válce bylo zvěrstvo. Neschvaluji kolektivní vinu. Ale někdy si říkám, jak bych se zachoval já, kdyby mi např. Němci vyvraždili celou rodinu. S některými takovými jsem se setkal - a i když s nimi třebas nesouhlasím, přesto ve mně ta otázka zůstává. Dokázal bych být objektivní, dokázal bych odpustit, dokázal bych být nestranný?
S něčím takovým přece Němci museli počítat. Byli to přece oni, kdo začal se zlem, byli to oni, kdo popravovali, posílali lidi do koncentráků. Inu, zlo plodí zase jenom zlo, zákon akce a reakce platí i v politice.
A co se týče té předválečné činnosti - stačí se podívat, jakých výsledků ve volbách dosahovali henleinovci. Byly obce, kde Henleina volilo 95% Němců. To myslím také o něčem vypovídá.Jinak - jak vypovídá i mé příjmení, já sám jsem ze smíšené rodiny, dokáži mít pochopení pro obě strany - a tedy být i relativně nestranný

Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   
Anketa
Jste pro znárodnění strategických firem (např. energetika, plynárny, vodárny,..) ?

Zásadně Ano (3992 hl.)
 
Spíše Ano (2654 hl.)
 
Pouze vybraná odvětví (2497 hl.)
 
Spíše Ne (2784 hl.)
 
Zásadaně Ne  (2434 hl.)
 
Neumím posoudit (2634 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 16995
Transparentní účet
Ucuz Sms Onay | Mobil Onaylama
Masal Oku Dalaman Airport Transfers Marmaris Airport Transfers Fethiye Airport Transfers oludeniz Airport Transfers Içmeler Airport Transfers

Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
na začátek stránky

 PHP Powered Získejte Thunderbird!