Dnešní datum: 06. 05. 2024   
Přihlásit se

Uživatelské jméno:

Heslo:




Založit nový účet!

Komentáře

ke článku: Tomáš Baťa kdysi napsal:
ze dne 06.11.2012, autor článku: administrator

Komentář ze dne: 05.01.2011 18:49:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pecina-tlusťoch (@seznam.cz)
Titulek:
Zlatá slova platná né jen dnes,.ale i v budoucnosti. Dnes je situace taková,žemravní krize se zvětšuje a hospodářská krize není v žádném případě zažehnána. P

Komentář ze dne: 29.12.2011 17:49:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - stepan (@seznam.cz)
Titulek:
Jestli si někdo myslí,že pravdu a stejně tak přírodu přelstí a nebo přemůže ve svůj prospěch je na omylu.Problém je,že náš lidský čas je příliš krátký a proto se často nedožijem " Božích mlýnů".Škoda,bylo by dobré vidět ty,co ničí náš národ v "pekle".

Komentář ze dne: 31.12.2011 04:01:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Emil Škoda (Skodovak@email.cz)
Titulek: Tomáš Baťa
Je to svatá pravda. Vidím to i u nás v Plzni. Jako bývalý zaměstnanec Škody Plzeň si pamatuji, že když proběhla privatizace v roce 1992, bylo rozhodnuto o využití tzv. „české cesty“ (tzn. privatizace bez spojení se zahraničním partnerem), přičemž minoritním vlastníkem Škody a jejím generálním ředitelem se stal podnikatel Lubomír Soudek. Pod jeho vedením začala Škoda rozšiřovat své výrobní aktivity (např. nákup automobilek Tatra a LIAZ, výstavba závodu na výrobu nápojových plechovek z hliníkových slitin, atd.). Tato expanze skončila kumulovanou ztrátou třinácti miliard korun. Zatímco Soudek získal nemalý majetek a stanul před soudem pro podezření z nelegálního obohacení, situace Škody byla tak vážná, že jí dokonce hrozil bankrot.

Komentář ze dne: 31.12.2011 04:05:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Emil Škoda (Skodovak@email.cz)
Titulek: Tomáš Baťa 2
Roku 1999 se podařilo uzavřít dohodu s věřitelskými bankami a společnost stabilizovat. V dubnu 2000 byla založena akciová společnost Škoda Holding, která jednotlivé oborové dceřiné společnosti zastřešovala. V roce 2003 stát prodal 49 % podíl ve společnosti skupině Appian Group za 350 milionů Kč, později ve stejném roce Appian Group koupil zbylých 51% společnosti od dalších vlastníků. Appian Group byla společnost se sídlem v Nizozemsku s nejasnou vlastnickou strukturou, kterou se nepodařilo rozkrýt ani české policii. Dle zjištění MFDnes, byl mezi konečnými beneficienty Appianu vedle manažerů uvedených v následujícím odstavci i Martin Roman.Appian zahájil ve společnosti další restrukturalizaci s cílem zaměřit se pouze na dva hlavní výrobní obory – klasickou energetiku a dopravní strojírenství.

Komentář ze dne: 31.12.2011 04:08:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Emil Škoda (Skodovak@email.cz)
Titulek: Tomáš Baťa 3
V roce 2004 společnost prodala ruské společnosti OMZ Škodu JS a Škodu Kovárny a Hutě (dnes Pilsen Steel) za nezveřejněnou částku (údajně přes 1,2 mld Kč).Zároveň Škoda postupně koupila několik společností z oboru dopravy, např. Škodu Electric, maďarský Ganz, české VÚKV, MOVO, ČKD Vagonka (dnes Škoda Vagonka) či Pars nova. Nakonec v roce 2009 společnost Škoda Holding prodala za 11,5 mld. Kč 100 % podíl ve své divizi turbín Škoda Power jihokorejské společnosti Doosan Group.20. září 2010 bylo oznámeno, že společnost Škoda Transportation prodala skupina Appian čtyřem fyzickým osobám, a to dvěma manažerům společnosti Appian (Marek Čmela a Jiří Diviš) a dvěma manažerům Škody Holding (Tomáš Krsek a Michal Korecký). Pravděpodobní noví vlastníci oznámili, že uvažují o uvedení akcií společnosti na burzu.

Komentář ze dne: 31.12.2011 04:13:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Emil Škoda (Skodovak@email.cz)
Titulek: Tomáš Baťa 4
Podle některých medií šlo jen o formalitu, když tito vlastíci již dávno ovládali dceřinou Appian Group.V březnu 2011 byla jako jedniný vlastník Škody Transportation zapsána společnost Škoda Industry (Europe) registrovaná na Kypru, kterou mají ovládat výše uvedení vlastníci. Vlastní jí však společnost Maranex Finance Ltd. registrovaná na Marshallových ostrovech a společnost Conitor Terra Ltd. registrovaná na Guernsey.
Mateřská Škoda Holding přejmenovaná na Škoda Investment zůstala i nadále v rukou Appianu a investovala např. do výstavby fotovoltaických elektráren, v roce 2011 ji má koupit Škoda Industry. Škoda jen, že logo okřídlený šíp (Jednou z nejznámějších českých značek je dlouholeté logo Škody .

Komentář ze dne: 31.12.2011 04:18:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Emil Škoda (Skodovak@email.cz)
Titulek: Tomáš Baťa 5
Symbolizuje rychlost, jeho křídla pokrok a volnost. Oko v křídle poukazuje na přesnost výroby a vnímavost k okolí. Kruh, ve kterém je šíp umístěn, je symbolem jednoty, úplnosti, světa a harmonie. Hodnota loga se odhaduje na miliardy korun. Holding dostával za jejich použití podle obratu bývalých dceřiných společností miliónové sumy ročně.) už není ve vlastnictví českého státu a tudíž náš všech.Emil Škoda

Kalendář
<<  Květen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   
Anketa
Jste pro znárodnění strategických firem (např. energetika, plynárny, vodárny,..) ?

Zásadně Ano (3992 hl.)
 
Spíše Ano (2654 hl.)
 
Pouze vybraná odvětví (2497 hl.)
 
Spíše Ne (2784 hl.)
 
Zásadaně Ne  (2434 hl.)
 
Neumím posoudit (2634 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 16995
Transparentní účet
Ucuz Sms Onay | Mobil Onaylama
Masal Oku Dalaman Airport Transfers Marmaris Airport Transfers Fethiye Airport Transfers oludeniz Airport Transfers Içmeler Airport Transfers

Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
na začátek stránky

 PHP Powered Získejte Thunderbird!