Hlavní menu
Přihlásit se
|
ČEMU SE DIVÍTE ? CO JSTE SI VYCHOVALI, TO MÁTE !25. 02. 2016 Najednou zděšení jak kdyby u nás vybuchla sopka a media plná rozčarování nad tím, že v naší zemi, plné “pravdy a lásky”, se mohlo stát, že několik již plnoletých grázlů šikanovalo svoji učitelku. Odevšad zaznívalo. “Jak je to možné? Kde se stala chyba? Jak to budeme řešit?” Těchto a podobných otázek byla plná média a politici všichni najednou vědí kde se chyba stala, ale zároveň nezapomínají zdůraznit, že právě oni v tom nejedou. Přitom již od počátku devadesátých let minulého století bylo naprosto zřejmé, že dříve nebo později dojde k naprostému rozvratu školství, morálky a vzdělanosti dětí, morálky rodičů i učitelů. Od roku 1990 stíhala školství jedna rána za druhou. Ministři školství se střídali jak špinavé prádlo a s nimi přicházely jedna za druhou nové a nové reformy, zaváděly se metody tak zvané " Americké výchovy dětí, vedoucí prý k růstu osobnosti". Ale to vše probíhalo v souladu se snahou učit děti a mládež tak, aby se nenaučily nic z toho co budou skutečně potřebovat pro život. V Americe sice žije 30% analfabetů,ale pro nás je nyní asi našim vzorem. V rámci EU se v ČR přijímají zákony vysloveně nesmyslné, zřídila se juvenilní justice a OSPOD /sociálka/ dle vzoru Norska, zřizují se telefonní linky "bezpečí" pro udávání rodičů dětmi, školy se zbavují zodpovědnosti za výchovu dětí, prý jsou zřízeny jen pro vzdělávání. a výchova je věcí rodiny. Rodiče, již většinou odchovaní "pravdou a láskou" , mají ztíženu možnost vštěpovat dětem slušnost kterou kolem sebe sami nevidí, protože ani peříčkem se nesmějí svého dítěte dotknout. Také vést děti k práci nesmějí, bylo by to vykořisťování dítěte. A nějak přísněji je fyzicky potrestat, když zlobí ? To nejde, co kdyby je vlastní dítě udalo na policii ? Každý člověk je jiný a stejně tak to platí i o dětech. Jednomu stačí domluvit a druhého je třeba plácnout. Pro dítě je nejlepší metlička, radil nám učitel národů J.A. Komenský. Na dotaz jedné dámy k jednomu věhlasnému profesorovi, kdy a jak by měla začít s výchovou svého tříletého syna, profesor ji odpověděl: “Milá dámo měla jste přijít již před třemi lety.” Ve školském zařízení bude třeba opět obnovit a zavést kázeň, disciplínu a úctu k učiteli a to i od rodičů ! Je třeba skoncovat s přivíráním očí před agresivním chování nepřizpůsobitelných rodičů vůči učitelům. Státní školy musí zřizovat stát a nikoliv obce a města, kde probíhají různé "zájmové experimenty". Ministerstvo školství přecpané nekvalifikovanými úředníky je třeba zeštíhlit a hlavně odborně zkvalitnit. Je třeba nastavit vyšší náročnost na žáky i studenty. Školy státní i soukromé musí začít učit podle jednotných "not" a musí být i hodnoceny dle stejných kritérií a minimálních požadavků na žáka či studenta. Soukromé školy by měly být financovány jen ze soukromých zdrojů. Je třeba zrušit ty střední a vysoké školy, které vyučují naprosto nepotřebné obory pro státní hospodářství a jejichž studenti jsou neupotřebitelní na pracovním trhu a to jen proto, aby mohli soukromí majitelé škol pobírat značné částky na studenta.. Studenti středních škol musí mít jednotný základ maturit. S našimi 97 vysokými školami jsme asi raritou, která je naprosto v rozporu z přírodními zákony. Opravdu nadaných studentů, kteří mohou zvládnout náročnost vysokoškolského vzdělání je maximálně 5-8 % z populace , ostatní nemají na vysoké škole co dělat. Je potřeba znovu postavit na nohy učňovské školství. Jsou třeba dobří řemeslníci a k tomu není potřebná maturita, ale náročný výcvik a důsledná učňovská zkouška. Je třeba dát učitelům pevné a odpovídající místo ve společnosti a na pedagogické školy je třeba přijímat jen ty nejlepší adepty. Kantořina se musí stát posláním. Správný kantor chodí do práce ! Mnozí z těch současných dnes chodí jen do zaměstnání. Učitelé a všichni ti co se o děti starají, včetně těch co se o děti starají v jejich volném čase musí být řádně ohodnoceni. Je třeba nastavit trestní odpovědnost dětí od 12 let / v Anglii platí od 10let/, u těžkých zločinů plné sazby trestů ve věznicích pro mladistvé. A především je nutno skoncovat s rozmazlováním dětí, přestat z nich dělat “mamánky”. Místo toho je třeba je připravovat řádně pro život. A pro mužskou část populace by neškodilo obnovení nově zaměřeného a organizovaného základního vojenského výcviku. A pro dívky by také neškodilo obnovení tzv. “rodinných škol” kde se kdysi děvčata naučila vyžehlit si halenku, zavázat poraněný palec, nebo uvařit něco víc než vajíčko natvrdo a čaj. To vše by pro většinu dnešních děvčat byl asi obrovský problém. NÁRODNÍ PROSPERITA Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | |
Kalendář
Anketa
Jste pro znárodnění strategických firem (např. energetika, plynárny, vodárny,..) ?
Zásadně Ano (3972 hl.) Celkem hlasovalo: 16867
Transparentní účet
|
Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
na začátek stránky